mandag 22. februar 2010

Ærfugl og Praktærfugl om hverandre..

I Henningsvær er det en stor flokk med ærfugl, både ho og han, i havneområdet!
De er alldeles ikke lett å komme innpå, men har du litt "tålamod" så går det meste :-)
Har noen fikse ideer med å konstruere et kamuflasjeforheng i vinduet på bilen min, for bilvinduet er
gulle værd når man skal komme nær,ellers er kamuflasjeteltet på vei her til Lofoten!
Nu blir det så mye utstyr å holde styr på etterhvert, at jeg sitter jammen meg å vurderer : Campingvogn...!
Vel, trur jeg har fått solstikk en plass her..Og det i midten av februar!
Uansett, her er noen bilder av fuglene,de er bare så alldeles vakre,sant?












5 kommentarer:

Einar sa...

Tøft det siste bildet, flotte fuglebilder.

Ebba T. Jenssen sa...

Hei. Jeg likte også det siste bildet. Flott !

Oona Torgersen sa...

Takk for kommentar begge 2! Enig, siste bilde var tøfft, har et par til når de "flykter".
Fant ut at de lager så masse "ståk" , men letter ikke, så det er nok en forsvarsmekaniske ovenfor fare..
:-)

OAL-photo.com sa...

knalltøft!!!!!!

Oona Torgersen sa...

Takk Ola!
Vet du hvem som kom med tipset om praktærfugl: Min Mor!!!