mandag 15. februar 2010

Saltstraumen!


Det var en flott helg!
Glemte liksom å takke alle sammen, så nu gjør jeg det : Takk for en flott opplevelse!
Så hadde vi jo en konkurranse, og for å si det mildt: Det var skitvær!
Så inspirasjone dalte når jeg tok på meg "heldress"og spaserte ut...
Været kom liksom ramlende rett ned,eller på tvers, ikke minst (som det ofte gjør her nordpå)
: DET REGNET OPPOVER!

Men det var mange tøffe sjeler ute å prøvde å fange øyeblikket, med våte klær, og kameraer som sikkert måtte henges på tørk etterpå på klæssnora..!
Tøfft!

Satt nu her da og så på litt av "fangsten", og når æ nu har tenkt mæ om, så har æ bestemt mæ for å dele litt av opplevelsen...Trur de er beskrivende!

Ps: Det siste bildet var jeg jo litt stolt av da, og var så heldig at jeg fikk premie for det også :-)))















1 kommentar:

Bjørnar Evjen sa...

Ser ut til at du har lykkes med å beskrive din opplevelse. Tøft!